loading...
آگرین کالا
Admin بازدید : 9 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (1)

 دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی توی قلب منی با لینک مستقیم

در ادامه مطلب...

http://dl.ahangestan.in/music/94/94.4/Pouya%20Bayati%20/Pouya%20Bayati%20-%20Tooye%20Ghalbe%20Mani%20%5B128%5D.mp3

متن آهنگ جدید پویا بیاتی بنام توی قلب منی :
یه جوری توو دل منی که می ترسم
جدایی جونشو بگیره
هرکی میگه نمی مونی بهش میگم
جلو زبونشو بگیره
باز نشستی پای حرف کیا
روزگار منو کردی سیاه
امشب بخاطر منه خسته بیا
خسته شدم از این دو رنگیا
باز نشستی پای حرف کیا
امشب بخاطر منه خسته بیا
دلم گرفته
اگه بری نفسم ته می کشه
بذار دلم
یه کمی آروم بشه
تو داری با وجود اینکه توی قلب منی
آتیشم میزنی
♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید پویا بیاتی بنام توی قلب منی
♫♫♫♫♫♫
یه جوری توو دل منی که می ترسم
جدایی جونشو بگیره
هرکی میگه نمی مونی بهش میگم
جلو زبونشو بگیره
باز نشستی پای حرف کیا
روزگار منو کردی سیاه
امشب بخاطر منه خسته بیا
خسته شدم از این دو رنگیا
باز نشستی پای حرف کیا
امشب بخاطر منه خسته بیا
دلم گرفته
اگه بری نفسم ته می کشه
بذار دلم
یه کمی آروم بشه
تو داری با وجود اینکه توی قلب منی
آتیشم میزنی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احمد در تاریخ 1394/05/02 و 8:46 دقیقه ارسال شده است

مر30 عالی بود


کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه آگرین کالا در زمینه فروش فایل فعالیت می کند و با بیش از هزاران فایل در تمامی زمینه ها در خدمت شما دوستان می باشد.امید است که فعالیت این فروشگاه گامی هر چند کوچک در پیشرفت شما و کشورم ایران باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 158
  • بازدید کلی : 6,715